Neomezená literární soutěž

Téma pro 3. kolo

01.08.2008 18:10

 

V tomto článku se dozvíte to, na co jste celou dobu tak usilovně čekali a co Vás zajímalo. Ano, naleznete zde téma pro druhé kolo. A s tím spojené další důležité informace. Více se dozvíte pod perexem…

 

Téma: 1. Žánr: Fantasy, 2. Žánr: Science Fiction

Žánr: Určený

Termín odevzdání: 28.8.2008 (Prosím, povídky posílejte ze stejné e-mailové adresy, pod jakou jste byli registrováni! Děkuji.)

Délka: Minimálně 4 strany A4 – maximum 8 stran A4 (Psané velikostí 12 Times New Roman či jiným stylem podobné velikosti)

Typ souboru: Povídky nám posílejte ve formátu .doc, .docx, popřípadě .rtf (čili psané ve Wordu či blogu, prosím, jiné formáty neposílejte!)

K povídce prosím připište Váš nick, jaké téma jste si vybrali (povinné). 

Diskusní téma: Téma pro 3. kolo

Datum: 29.08.2008

Vložil: Mia

Titulek: uzávěrka

Jak pak jsme na tom s uzávěrkou kola...?

Datum: 06.09.2008

Vložil: Sanny B. White

Titulek: Re: uzávěrka

Řekla bych že bledě...

Datum: 09.09.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: Re: uzávěrka

Asi tak.

Datum: 27.08.2008

Vložil: Charlie

Titulek: Čas

Zdravím vás, milí porotci... vím, že třetí kolo končí až zítra, ale vrtá mi hlavou jedna věc - tušíte (alespoň), do kdy byste to mohli mít opravené a ohodnocené? Samozřejmě na vás netlačím, jen bych ráda věděla, na který den se mám nejvíc těšit:)

Datum: 28.08.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: Čas

Nevím. Protože "x" dalších lidí povídku NEPOSLALO. Mám asi jen čtyři. Nevím, nejspíše jim to přijde normální. :-)

Datum: 28.08.2008

Vložil: Lester

Titulek: Re: Re: Čas

je to normální, nechám povídku "uležet" a před koncem limitu ji přečtu znova a upravím

Datum: 29.08.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: Re: Re: Čas

Pošleš-li ji před koncem limitu je to fajn. Po konci limitu... nwm.

Datum: 29.08.2008

Vložil: Mia

Titulek: Re: Re: Re: Re: Čas

A já jsem si myslela čertvíjak nebudu poslední, že nestíhám a že jsem nezodpovědné parchantě... Abych pak zjistila, že jsem kdesi mezi prvníma, co poslali? Legrační...
No nic, vážení, mějte se fajn... Já jdu vydělávat.. poslední den. Zní dobře, ne?;-)

Datum: 17.08.2008

Vložil: L.S.D.

Titulek: prosba

Můžu vás jenom o něco poprosit? Trošku víc citu do toho :). Ehm a mohlo by to být i jemně drsně krvavé, ale nijak vás ovlivňovat nechci.
"JEN" do toho dejte ty city a ono to půjde samo.
Nechť Odin nad vámi bdí a při psaní lehkou ruku.

Datum: 18.08.2008

Vložil: Oroniel

Titulek: Re: prosba

Já bych to klidně trošku "zkrvavila", ale zase jsem si vzpomněla, že nechcete moc velkou brutalitu... Každý si pod tím představí něco jiného:))))

Vyhledávání

Kontakt

Zde nám zasílejte své dotazy, v případě účasti v soutěži svá díla.