Neomezená literární soutěž

Téma pro 1.kolo

28.04.2008 12:33

V tomto článku se dozvíte to, na co jste celou dobu tak usilovně čekali a co Vás zajímalo. Ano, naleznete zde téma pro první kolo. A s tím spojené další důležité informace. Více se dozvíte pod perexem…

 

Téma: 1. Téma: Láska a nenávist, 2. Téma: Jednou jsi dole, jednou nahoře.

Žánr: libovolný

Termín odevzdání: 28.5.2008 (Automaticky se do soutěže přihlásí ten, kdo nám vypracovanou povídku do tohoto termínu odevzdá.)

Délka: Minimálně 2 strany A4 – maximum 4 strany A4 (Psané velikostí 12 Times New Roman či jiným stylem podobné velikosti)

Typ souboru: Povídky nám posílejte ve formátu .doc, .docx, popřípadě .rtf

K povídce prosím připište Váš nick, jaké téma jste si vybrali (povinné) a nějaké informace o sobě. (Proč Vás baví psát, atd.) (nepovinné).

UZAVŘENO! Své díla již prosím neposílejte.

Diskusní téma: Téma pro 1.kolo

Datum: 01.07.2008

Vložil: Radka

Titulek: Kdy bude ASI opraveno?

Myslíte si,že budete mít vše opraveno do 11.7.08?? Moc bych to potřebovala...Odjíždíme potom pryč a i když určitě nepostoupím, chtěla bych to vědět.

Datum: 01.07.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: Kdy bude ASI opraveno?

Teoreticky ano.

Datum: 02.07.2008

Vložil: Mia

Titulek: Re: Re: Kdy bude ASI opraveno?

A prakticky? Dobře, už mlčím. Mimochodem, poslala jsem ti mail, o který jsi mě žádal.

Datum: 03.07.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: Re: Re: Kdy bude ASI opraveno?

Čeká se již na poslední porotkyni, než oboduje všechny práce.
Díky za přeposlanou povídku. :-)

Datum: 29.06.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Novinky

Vysvětlení najdete v sekci "Novinky".

Datum: 29.06.2008

Vložil: Charlie

Titulek: Re: Novinky

Díky za informaci. Těší mě, že soutěž bude snad i pokračovat.

Datum: 27.06.2008

Vložil: Denise

Titulek: Tak co ty povídky?

Už by vážně chtělo, aby se ty povídky zhodnotily a tak... Mám pocit, že se porotci možná rozhodli se soutěží seknout..... Protože jinak by přeci mohli napsat aspoň krátký oznam....

Datum: 27.06.2008

Vložil: Alfred

Titulek: Re: Tak co ty povídky?

Teda já čekám na výsledky jako na smilování boží....ale podle délky trvání nebude vadit, když budu 16 dní pryč...třeba až se vrátím, bude tu už nové téma a termín na konci srpna :-D

Datum: 25.06.2008

Vložil: Mia

Titulek: tak povídejte...

Jak se daří při konci školního roku? Já mohu konstatovat, že jsem úspěšně přežila další školní rok, a nejenom to, po prázinách, které nejspíš strávím drhnutím autobusů, mě v našem ústavu chtějí znova. Asi chtějí, abych se zbláznila z blížící se maturity. To aby se mohli bavit pohledem na mou panikařící maličkost.
Spolumaturantům: Keep panic, please!
Mějte se.

Porotcům: Nechcete nám něco říct? Třeba jak se máte, abychom věděli, že jste naživu, nebo jste nezapomněli adresu, nebo tak něco.

Datum: 26.06.2008

Vložil: Charlie

Titulek: Re: tak povídejte...

No, zatím to ujde. Už jen ten zítřek...

Je fakt, že maturita mě čeká až za tři roky, ale stejně - čas uteče jak voda. Už mám pocit, jako by na mne ten strašák s velkým M čekal někde za dveřmi.

A jak už jsem řekla, zítra škola končí - takže vážení porotci, fůra času se na nás řítí - alespoň myslím:) Možná by neškodila nějaká ta aktualizace nebo alespoň drobná informace ohledně toho, jak jste daleko. Nechci dotírat, ale...
My všichni čekáme, takže hlavně doufám, že jste na nás nezapomněli. Nechci tlačit. Pořádně si všechno pročtěte, promyslete a ohodnoťte - už se těšíme na Vaše verdikty...

Vyhledávání

Kontakt

Zde nám zasílejte své dotazy, v případě účasti v soutěži svá díla.