Neomezená literární soutěž

Vyjádření se porotců k oprávněnosti hodnotit tuto soutěž

14.08.2008 00:17

Zdravím.

 

Budu se k tomu vyjadřovat již naposled, aby bylo jasno. Klidně to dejte ukázat svým maminkám, kamarádkám, spolužákům - všem, kteří o této soutěži vědí.

K bodu jedna. Rádi bychom obhájili své pozice, jakožto pozice porotců oprávněných hodnotit tyto soutěžící. Jak jsem se dočetl na diskuzích zde, na souboji pisálků, ale i na pár blocích, jsou zpochybňovány naše schopnosti co se týče "objektivního" hodnocení vzledem k našemu věku. Rád bych vás požádal, aby jste nesoudili člověka podle toho, zda-li je mu patnáct, nebo třicet. Patnáctiletý člověk se může zdát nejen mentalitou, ale i vším ostatním na úrovni třicetiletého člověka, a samozřejmě naopak.

Dále k věci. To, že jedna slečna přidává delší a dle vás i objektivnější a výstižnější komentáře než my neznamená, že jsme vaše "hluboká díla" (jak je někteří nazýváte) nepochopili či se je nesnažili pochopit. Je to spíše dáno tím, že daná slečna na tyto komentáře má daleko více času než my. Tudíž si danou povídku může přečíst i víckrát po sobě, na což my čas nemáme, jelikož vše musíme stíhat do určité uzávěrky.

K rozesílaným e-mailům oznamujícím průběh soutěže - to, že si někteří myslíte, že je to naprosto zbytečná věc, jste na omylu. Jelikož někteří pravidelně nechodí na naši stránku, je naší povinností ho upozornit na to, jak si vede v naší soutěži. Jste-li všímaví, zjistili jste, že tyto e-mail vám "spamují a zahlcují elektronickou poštu" (jak tomu někteří říkáte) jen na konci nějakého kola. Buď o vašem úspěchu, či neúspěchu. Zároveň informuje i o nových změnách atp. v naší soutěži. Tudíž to tak zbytečné není. Ten, kdož s tímto informováním nesouhlasí či mu to "zahlcuje e-mail", nechť mi napíše, příští e-maily mu již nebudou doručeny.

 

Poslední věc ke zmiňovanému věku. Mohu vám zaručit, že slečna L.S.D píše pod jiným nickem na serveru Liter.cz ( www.liter.cz ) jedny z nejlepších povídek. Její povídky jsou oblíbené u většiny autorů povídek, básní, fejetonů i všeho ostatního. Jak říkám, věk neznamená nic. Pokud máte ještě jakýkoli problém s našim věkem, této zprávě, e-mailům, samotné soutěži, vyjádřete se zde, v této diskuzi, kterou zde výjímečně přikládám. Mimochodem - zatím jsem ohledně této soutěže neviděl ani jeden pozitivní ohlas na práci porotců, zakladatele webu (Lkor) atd. Opravdu - i my do tohoto projektu dáváme veškeré úsilí a čas, abychom vám umožnili se tímto způsobem bavit a zdravě soupeřit.

 

S pozdravem, patnáctiletý správce webu,

Eclipse

Diskusní téma: Vyjádření se porotců k oprávněnosti hodnotit tuto soutěž

Datum: 27.08.2008

Vložil: Belinda Zito

Titulek: konsternovaná...

musím se přiznat, že mě tento článek nadmíru překvapil. vůbec by mě totiž nenapadlo, že by se na soutěž mohla snést taková velká kritika... teď se obracím především na účastníky (i ty bývalé) - jak můžete kritizovat věk porotců, když jste se do soutěže zapojili už s vědomím, kdo vaše práce bude posuzovat? zajímavé je, že si stěžují hlavně ti, co vypadli. to je hned - "vy jste mi. vy za všechno můžete, špatně jste to opravili a vůbec tomu nerozumíte. nemáte právo to posuzovat, tak proč nejsem vlastně první?!" upřímně řečeno, tenhle přístup nesnáším.
to, že s porotou nesouhlasíte, přece ještě neznamená, že ona není adekvátní vás posoudit. předně - je to JEJICH soutěž. oni ji vymysleli, oni se rozhodli do ní investovat svůj volný čas. nikdo vás přece nenutil se zúčastnit... a mě naopak zajímá, co si o mých povídkách myslí lidé v mém věku.
ještě bych chtěla poprosit slečnu mišku - prosím tě, už tady nekomentuj! vím, že jsme v demokracii a kdesi cosi, ale tvoje komentáře mi nepřipadají ani konstruktivní, ani motivující, neustále někoho slovně napadáš a hnidopišsky se nimráš v každém překlepu. promiň, ale už mě to opravdu štve...
já mám ke stránkám jednu jedinou výtku - "souboj pisálků" mi přijde jako vyloženě amatérský název. pod pojmem "pisálek" si obyčejně představím novináře na volné noze, žijícího z ruky do huby a věčně bez práce, ale možná jsem jenom zaujatá ;)
s pozdravem, b.z.

Datum: 28.08.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: konsternovaná...

Děkuji :-)
S Tvým komentářem (kupodivu s celým) souhlasím. Ale já ten název nevymýšlel. :-)))) Ale není tak špatný.
Na druhé kolo se, pokud najdeme nějaký dobrý, tato soutěž přejmenuje. Pokud nenajdeme, zůstane takto.

Datum: 16.08.2008

Vložil: Opaline

Titulek: ingredience do kotlíku? doufám, že nevybuchne

Nazdar velectění,
jsem sice OC (off competition :-D), ale jakmile jsem zřela tento článek, rozhodla jsem se přidat svou trošku do kotlíku - doufám, že nevybuchne, kuchařina není můj obor.

Souhlasím s Lkorem. Sama jsem napsala na blog článek o tom, že jsem nepostoupila, ale vážím si toho, že jsem se mohla zapojit do této soutěže, pokecat, postresovat se, poměřit s ostatními. Když už nic, aspoň ta sranda byla. :-) Je fajn, že se někdo rozhodl vyšetřit si na něco takového svůj volný čas a ještě aktivně spravovat web. Njn, chybky se občas vloudí (smím například upozornit hned na titulní straně: to eRko, -> ta eRka, byla tedy udělenA, ale to je hnidopišský detail), ale nikdo není dokonalý.

Na druhou stranu mi nikdo nevymluví, že dva 15-16tiletí porotci nemohou ohodnotit díla tak jako (např.) 40tiletí literární kritici, kteří třeba sami mají za sebou nějaká ocenění a kopu zkušeností. Tím nechci diskriminovat lidi v mém věku. Eclipse má pravdu, ale zároveň nemá. Ostatně absolutní pravdu nemá nikdo, subjektivita je všude, je to tedy třeba i tak brát :-) A pokud se někomu nelíbí, že je hodnocen mladými porotci, dveře má vždy otevřené, že?

k Sanny: postavím se na stranu Eclipse. Na debaty mimo téma je tu místa dost a nezáleží na tom, jaké jsou. Sama bych to tak nejspíš udělala, nebo spíš varovala, kde mají tyto debaty místo. Je to naprosto pochopitelné.

Jinak všem hodně štěstí, pevné nervy a spolupracující Múzu.
P.S. správcům: cosi jsem připsala do komentů pod Purpuru. Kdyžtak na vteřinku hoďte očkem.

Opaline

Datum: 16.08.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: ingredience do kotlíku? doufám, že nevybuchne

Ok. Ale prosím. Sežeňte si 40ti-leté autory, rád jim přenechám svůj flek :-)

Datum: 15.08.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: ...

Srovnávat vládu a souboj pisálků je teda značná blbost, to teda promiň. Milí poslanci a senátoři za to, co dělají, MAJÍ PENÍZE, a teda v žádném případě málo. A to, že je lidi kritizují je proto, že si snaží co nejvíc si nahrabat. :-)))
Za druhé. Diskuze byla u Sanny B. White byla smazána (napíšu to ještě jednou a naposled) z důvodu OT = Off Topic = Mimo téma = SPAM. Můžete si ji zde vytvořit znovu, aby byla v křídle, kde patří. Co si pamatuji já, nebylo tam napsáno NIC, co by souviselo s povídkou či autorem. Rozebírala se tam miska, její věk atp.

Datum: 15.08.2008

Vložil: Sanny B. White

Titulek: Re: ...

Dobře, srovnávat to s vládou byla blbost, ale potřebovala jsem to nějak napsat. Já chápu, že tohle děláte dobrovolně, a věř nebo ne, já DOOPRAVDY oceňuji, že necháváte zavalovat hromadou povídek, zčehož většina se prostě v takovémhle návalu nedá číst (čímž samozřejmě, jako vždy, nechci nikoho urazit. Je to prostě fakt. Když máte číst víc jak pět povídek najednou, nechce se cvám do nich... podle mě je to jako povinná četba), že obětováváte svůj čas a máte z toho vlastně jenom... uhm, naši radost? Která rozhodně není dobře vyjádřená...
Ale přijde mi, že to mazání bylo prostě... zbytečný. Jo, bylo mimo téma. Ne, neřešila se tam povídka, ale... nechápu, proč je to tak velký problém? Někde už jsem tu řekla, já se vážně nechci hádat. Já upřímně ale doopravdy ani nikdenevidím důvod PROČ se hádat...
Nevím, kdo to začal, čím to začal, ale myslím, že už by byl docela pravý čas... s tím přestat. alespoň já s tím přestat chci.
Takže, můj konečný verdikt - DÍKY za to, že tahle soutěž je, za to, že si můžu vyzkoušet, jak těžké je napsat něco na čas, na dané téma tak, aby některým lidem dalo co nejmenší práci dočíst to až do konce. A je mi líto, jestli jsem někoho nechtěně urazila.

Datum: 15.08.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: Re: ...

Tvůj konečný verdikt byl "nucený", tudíž mě to netěší. :-))) Ty jsi nikoho neurazila, spíše mě i Lucy rozhodily některé výlevy na blozích o věku nás dvou.
Ehm, pokud se nechceš hádat, proč tu neustále rozpatláváme to, zda-li bylo dobrý vymazat ten odstavec keců o tom kolik je misce let? S tou sotěží to nemá co dělat, tudíž jsem to z tama vymazal. Kdyby to byly komentáře k tvé povídce a já je smazal, tak by to byla blbost, to ano - ale já smazal pouze ty informace o misce.

Datum: 16.08.2008

Vložil: Miška

Titulek: Re: Re: Re: ...

Řekla bych že už je to stejnak jedno sama si nepamatuju co v nich bylo ale vím že tam nebylo jen to o mě ale jak říkám je to jedno! Teda alespon já se budu snažit vyjadřovat se teda pouze k tématu a k této soutěži!!!

Datum: 16.08.2008

Vložil: Eclipse

Titulek: Re: Re: Re: Re: ...

O, to mě těší, díky Ti.

Datum: 16.08.2008

Vložil: Mia

Titulek: Re: ...

1) Pěkná diskuze.
2) Ono to srovnání s politikou není zase tak mimo - za prvé: politici dělají politiku dobrovolně, stejně jako vy dobrovolně porotcujete tuto soutěž. No a za druhé: kritika a opozice jsou celkem podstatnou součástí demokracie. I když je fakt že je rozdíl jestli někdo idiotsky nadává, nebo se pokouší o... konstruktivní kritiku.
3) Ale souhlasím se Sanny... vážím si toho, že se namáháte s tím to po mně číst... a ještě k tomu vymyslet komentář... a myslím, že kdyby jste si na to vzali víc času než pitomý týden, nebyl by to takový problém. Však o co jde?;-)

Vyhledávání

Kontakt

Zde nám zasílejte své dotazy, v případě účasti v soutěži svá díla.